tisdag 26 april 2011

Helgen o detox

Idag började jag min detox period, Jag och Nina har varit och storhandlat till mina 2 veckor.. kommer nog få handla lite snart igen men nu har jag iallafall en början!
idag är jag såå trött, lilla Hugo va så ledsen inatt så jag kunde inte sova så mycket och sen gick vi upp tidigt för att åka ända från pappa till jobbet eftersom vi sov där på kvällen :P

har iallafall gjort matlåda till mig och Nina så nu kan jag slappa i soffan, men blir nog sängen snart.. Skriver imorn vad det blev för mat första dagen och hur det har gått!


Morgon promenad i Värnamo

I kön påvägen hem

Lite av det min detox består av

Helgen har varit toppen, helt bäst! har varit mycket med familjen, lekt med Ella varit på Ullared med Mathilda, Ale, Albin och Emil super mysigt.. sen har vi varit mycket ute i solen, festat varit hos älsklingens farmor och farfar, åkt mustang, fiskat hos Emil massor med mys... jag ville inte åka hem!
på vägen hem fick vi köa massor, åkte 1,5mil på 1,5timme knappt värt! Så då svängde vi av i Norrköping och sov hos syster och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar