tisdag 19 april 2011

solsolsol

Idag har jag bestämt att jag ska ta tag i lite saker... bla har jag börjat söka in till skolorna nu, det känns bra att ha det gjort, och sen får man helt enkelt bara vänta till i sommar, men att se om man kom in någonstanns spännande! ska bli så skönt att få göra något annat till hösten.. hoppas jag iallafall haha!

NÄr det är såhär fint väder vill man inte gå till gymmet, så det blir väldigt mycket långpromenader istället, vilket jag älskar! har fått sällskap av nina nu 2 dagar i rad, det kallar jag vardagslyx!
Så ikväll blir det nog en till promenad kan jag tänka mig, men fina nina är hos sina försäldrar så den får jag gå själv om jag inte lyckas lura med mig min boy friend!

sen har jag bestämt mig för att Detoxen får börja den 26 April istället, så jag kan börja samtidigt som syster, sen längtar jag så mycket så det känns dumt att dra ut på det.. så påsken kommer jag planera lite recept så det ska gå så smidigt som möjligt! sen får jag nog åka och handla på måndag när vi kommer hem från småland, eller tisdag det blir nog bra haha!

den rundan jag och nina har promenerat med visade sig vara en perfekt 45min runda för morgon promenader! Ska slänga in lite tips på träning under en deox period!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar