torsdag 28 april 2011

Detox Dag 3

Måltider dag 3:

Frukost: Havregrynsgröt med jordgubbar och päron
Mellis: 1 morot
Lunch: Smakade på chevregratängen men slängde den så det blev ett äpple istället.
Mellis: 1 banan
Middag: Torsk, halloumiost med wookadegrönsaker
Kvällsmat: lite jordgubbar

Dricka: 2 liter vatten, 2 glas färskpressad apelsinjuice
Motion: 45min powerwalk
Känslor: Huvudvärken höll i sig igår, följde med Wallin till Nancy´s och där kan jag inte bli annat än sugen på allt dom har att erbjuda, men jag är stolt över mig själv vågen fortsätter visa minus, men som det är nu har jag i stort sett gått ner dom kilon jag lagt på mig under påsk så det är från och med idag jag hoppas på mer förändring, i helgen ska jag även ta mig tid till att laga lite olika recept jag har hittat.

Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna hålla mina måltider ungefär som jag har dom nu även när detoxen är slut, dock längtar jag tills jag får äta kyckling! men att jag kankse väljer lite nyttigare alternativ när jag äter ute och faktiskt gör en fruktsallad istället för middag ibland.. sen längtar jag tills fas 2 i detox kör igång då jag kan börja träna lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar