fredag 29 april 2011

Detox Dag 4

Imorn ska vi hem till mammsen och grilla och fixa lite, tror det blir en mys dag! så därför får ni dagens måltider nu för kommer säkert glömma bort det imorn annars:

Frukost: Havregrynsgröt med jordgubbar
Mellis: 1 Äpple
Lunch: torsk med wookade grönsaker
Mellis: 1 banan
Middag: fruktsallad ( honungsmelon, mango, jordgubbar, ananas, banan, kiwi och päron) mums ska äta det till frukost imorn med så jag längtar!

Dricka: 2 liter vatten, 2 glas färsk pressad apelsin juice
Motion: Jag och pumpan var nyss på en lång PW på 1,5 timme helt jävla slut kan jag tala om att jag är!
Känslor: Idag har jag inte haft ont i huvudet, jag känner mig peppad till att fortsätta just för att vågen gillar mig men jag längtar verkligen tills dessa 2 veckor är över för jag börjar redan tröttna på bara fisk! hahah! Så länge vågen visar minus kommer jag kämpa på dessa veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar