måndag 11 april 2011

HELGEN

Helgen jag har haft har varit lite av toppen faktiskt, har saknat fidde men har fått massor med tid för Hugo och syster, och så har vi varit super effektiva med... duktigt!!
I lördags målade jag stolpar i 4 timmar, vilket tillslut resulterade i en enorm träningsvärk i benen när jag vaknade på söndagen.. har ju i stortsett gjortgrodhopp i 4 timmar.. :/
träningsvärken håller i sig idag och jag har lite svårt för att sitta ner och gå i trappor .. bra där!
Va inne i stan med och köpte en ny mixer till madde, köpte godis och hämta upp vera så hon kunde hjälpa till att måla lite med :D
Igår fick madde en fölbebis med som vi gått och väntat på hela helgen jippie.. synd bara jag hade hunnit åka hem så jag inte fick se den :/

Igår påvägen hem åkte jag och hämtade upp fina nina med som ska bo hemma hos oss ett tag, då hennes badrum behöver fixas lite .. mysigt ska det bli!

Idag fyller mamma år med .. GRATTIS!!!
¨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar