lördag 1 januari 2011

2010

Va ett ganska turbulent år, det hände ganska mycket i mitt liv iallafall.

-Åkte jag och Fidde på kryssning i caribien super mysigt va det att åka på semester tillsammans.
-Syster yster fick även reda på att hon väntade en lite bebbe!
-Fiddes syster fick oxå reda på att hon va med barn och Fick 29 Maj en liten Ella
-På semestern åkte vi till Gotland med Heidi och niklas toppen semester verkligen!
-Vi va på Pink i göteborg tillsammans med Clara och Miche
-Lilla Hugo kom till världen den 21 September
-Vi flyttade in i våran nya längenhet som vi väntat så länge på och vi trivs som handen i handsken helt fantastiskt!
-Åkte på semester i 2 veckor till Florida med fiddes mamma och pappa, super mysigt hade vi det vi hyrde jätte fint hus och bara hade det bäst!
- Åkte till Helsingborg och hälsade på bästaste elin pelin och gick på Lady Gaga!!!
- Firat jul med hela familjen i Julita super mysigt hade vi det.
och igår hade vi ett toppen nyår hemma i vår lägenhet.

För övrigt har jag haft en bra år,jobbat på som vanligt flyttat runt som vanligt haha träffat mycket kompisar och hade det toppen!
sen har vi även lyckats krocka 2 bilar på ett år ingen av dom vååran egna smart!
så vi får nog ta tag i vårat bilbekymmer i år känns det som.
Året börjar dock inte så bra som man hoppats, telefonen badade igår så den funkar inte så skulle jag och clara mysa lite framför några avsnitt med True Blood men när jag skulle lägga över dom på hårddisken så funkar inte den heller.. hatar när sakerna går sönder!
räcker det inte med att jag alltid ska tappa bort allting! irriterad blir jag.
får ett nytt år utan saker för har jag inga saker kan jag inte tappa bort något och jag kan inte ha sönder något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar