onsdag 26 januari 2011

I just want one fucking hour

Ibland är min hjärna dum med mig, den va det ungefär vid det här tiden förra året med, jag hatar allt är deppig hela tiden och vet inte vad det 'är :/ Eller varför, jag vill bara att alla ska vara snäll mot mig, eller jag vet inte vad jag vill, jag vill att * ska vara snäll och romantisk men det är inte som att jag vill gå och be om att han ska vara det. så då tänkte jag att om jag är snäll och romantisk så kanske han oxå vill vara det.
Men sen hittar han på något konstigt och beter sig som kenta en gång för mycket som gör att jag ångrar mig :/ jag vill bara byta jobb och hoppas på att allt blir bättre.

Dumma dumma mig! när jag tränar burkar det bli bättre när jag springer försvinner allt hat och alla tankar, jag borde springa oftare, jag vill att det ska ta slut jag vill vara glad, jag intalar mig själv att om man är smal är man glad, är det så hoppas jag verkligen att jag lyckas med det jag försöker med!

4 kommentarer:

  1. Ja men nu lever n får nära inpå igen! Men du ska väl snart sluta och börja plugga? Kan du inte hoppa på en kurs nu i vår då? brukar ju starta 2ggr om året? Tycker jag låter bättre! Puss

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ensam kommer ner i helgen? Fia ska ju komma, det kommer bli jätteroligt och ännu roligare om du också är med! :)
    Tro mig, jag vet också hur den där äckliga känslan känns..
    Du kämpar på kanonbra! :)
    Puss Sara

    SvaraRadera
  3. Madde: jag vet jag vill inget annat än att sluta på det här jobbet, men vet inte vad jag skulle börja läsa för något, och vi behöver verkligen pengarna, spceiellt nu när vi köpt bil med :/ den linjen jag vill gå börjar i augusti och man får veta i Juni om man kommer in, så 5 månader ska jag väl stå ut? gaaah jag hoppas verkligen jag kommer in! puss

    SvaraRadera
  4. Sara:Jag ska hem till syster i helgen hennes pojkvän fyller år. hade dock varit väldigt roligt att komma ner, men hade kännts konstigt att åka ensam med. ja jag hatar denna känsla vill bara att den ska försvinna, men troligtvis gör den väl inte det förens vi lever som ett normalt par.
    Tack stumpan puss

    SvaraRadera