tisdag 25 januari 2011

LÅÅÅNNGTT HÅRRR!


Jag skulle ju vilja att mitt hår kan växa lite snabbare än vad det gör gah! jag vill inte ha såhär kort hår jag vill att det ska vara långt! Har nog redan börjat fundera på att kankse färga det brunt igen, köra toningar och vara snäll mot håret tills det är sådär långt och fint hum så en 6-7 år framåt kanske? such!
Övervägen hårförlägning men vet ju att håret inte gillar sånt, så sliter det så förbannat på håret :/
Nu har mitt hår börjat bli ganska tjockt igen, värt att förstöra det bara för att man är fåfängd?
such varför kan inte allt bara vara som jag vill att det ska haha!
Känns som att det är många som börjat med den LCHF metoden eller vad fan det heter, hum ska nog kolla upp vad det innebär, för att börja äta ännu bättre kan ju inte skada?
snart gått en månad utan godis, men har fuskat och tog en bulle tihih, fast känner mig duktig ändå godis är ju min största last så ska nog försöka klara det ännu längre, popcorn och salta pinnar får det bli för det är ju inte så onyttigt? :P
GE MIG LÅNGT HÅR TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar