måndag 24 januari 2011

lovely feeling

Får nog fortsätta med min meny lista blir lättare att hålla koll på vad jag äter, så vågar jag inte fuska för då skäms jag när jag måste skriva det här ;)

Meny måndag v 4
Frukost: fil, cornflakes och russin
Mellis: 1 banan
Lunch: fullkornsmakaroner, köttfärsås och sallad
Mellis: 2st Kiwi
Middag: fläskfile, ungsrostade morötter, potatis, zucchini och sallad, men vitlökssås mumma!
Drack: ca 2liter vatten

Träning: 15min trampmaskin, styrka och 30 min löpbandet, sprang ca 20min.

Va helt slut när jag kom hem igår, det kändes så jävla bra älskar att komma ut från gymmet och man verkligen känner att man kämpade där inne. toppen! idag blir det kondition, fick tips från sara att skippa cykeln helt för den ändå inte ger någon effekt,så blir nog crosstrainer och löpband för då känns det verkligen i hela kroppen. Love that feeling :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar