tisdag 18 januari 2011

svikare

haha fick svika gymmet igår, fick ett ganska roligt mejl av en gammal vän där det stod några ställen som dom söker folk på, och på ett av ställerna var det sista ansökningsdag igår haha och eftersom jag varken har ett klart CV eller ett personligtbrev så fick jag minnsan sitta framför datorn några timmar och knåpa ihop ett sådant :P

Men jag gav mig iväg mot gymmet eftersom man tänker lite bättre när man tränar, men då tyckte min kära mor att jag skulle gå hem och skriva ett cv istället så jag gick till gymmet och vände och fin en 30minuters promenad iallafall, ringde sen bästaste Clara påvägen och fick lite tips så tror det blev helt okej tillslut :)

Känns lite som jag står stilla i min viktnedgång måste nog ta tag i träningen mer så jag lyckas med mina 4 kg haha ca 2 veckor kvar så hoppas jag lyckas med mitt första del mål, sen nästa månad ska mina mål helt klart vara mer realistiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar