måndag 3 januari 2011

Meny dag 1

Har lyckats en dag utan godis iallafall.

Gårdagens meny bestod av:

Frukost: bovetegröt (kungmarkatta), lite mjölk, frysta blåbär,hallon och mango
Mellis: 1 banan
Lunch: potatisgratäng, gravad lax och en super god sallad
Mellis: 1 kiwi och 1 päron
Middag: Tog en banan innan jag åkte från jobbet eftersom jag skulle träna direkt, sen blev det 2st crisp med kalkon gurka och paprika.

Drack: ca 2 liter vatten och en stor kopp te


Har dilemman vad gäller när man ska äta, Niklas har sagt att som tjej ska man helst äta 2 timmar innan man tränar eller 2 timmar efter för att få bäst förbränning. Svårt det där men idag blir perfekt för då ska jag träna kl 7 och är hemma kl 5 toppen ;)
Har med mig den super goda fetaost pajen till lunch jisses vad jag längtar.

Ha en toppen dag nu allihoppa :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar