tisdag 25 januari 2011

kräks :/

Meny Tisdag v4
Frukost: 1 ägg, 2st crisp med kaviar
Mellis: 1 banan
Lunch: fläskfile, ungsrostad potatis, morötter och lite sallad
Mellis: 1 apelsin
Middag: pyttipanna och 2 stekta ägg
Dricka: 1 glas juice, 1 kopp te, ca 1,5 liter vatten

Träning: 15min trampmaskin, 30min löpband

Fy fan idag är mina ben helt döda, sprang som aldrig förr gud vad skönt det är, jag längtar till min kondis blir lite bättre, och det blir lite vår så man kan ge sig ut i skogen och springa.
Dock fick jag ont i magen och höll typ på att kräkas igår när jag sprang, som vanligt.
Tycker att om jag äter kvart över 5 och är på gymmet ca kvart i 7-7 så ska maten ha lagt sig lite men icke så nu ska jag börja med att gå till gymmet direkt efter jobbet och sen äta när jag kommer hem och se om det blir bättre, vill ju inte äta för sent men borde hinna ät innan 7 då iallafall.

Idag skulle vi åka och handla lite och fixa men ska nog ta mig upp till gymmet för att simma några längder känns som att min kropp skulle älska det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar