måndag 17 januari 2011

Lyckad helg

Helgen har verkligen varit toppen, Fredagsmys med nina, Lördagen med älsklingen och Heidi.
Och vi avslutade helgen med att äta gott med Heidi och Niklas på Amazon i Heron City sen bowlade vi efter det så vi fick röra på oss lite efter maten, jag kom 2:a jippie!
Va ute på en ca 40min promenad igår men det va knappt så jag tog mig runt gah vad halt det var ute. Nu är det en ny vecka och därför ett nytt träningsschema.

Måndag: 1 timmes konditon
Tisdag: kondition + styrka
Onsdag: simma
Torsdag: vilo dag, promenad
Fredag: konditon + styrka
Lördag: 1 timmes kondition
Söndag: Vilodag

Blev nyss tillfrågad att gå på inflyttningsfest hos min gamla chef i helgen, hade verkligen varit super kul, men har ju avlagt ett icke alkohol på hela Januari löfte, så får se hur det blir kanske fuskar lite och dricker lite vin isåfall :P

2 kommentarer:

  1. nej inget fusk! du kan väl vara nykter?? jag fuskade nästan hela veckan =( tors sibylla, fre pizza. lör godis å läsk och sön kladdkaka... =( men hade gått ner 400g iaf... puss

    SvaraRadera
  2. Men haha ska du säga inget fusk, ajabaja madde!haha du körde på ordentligt hela helgen du ;) haha nu får du skärpa dig :P fast jag drack med ett glas cola igår till maten när vi var ute och åt :D puss

    SvaraRadera