måndag 10 januari 2011

Sylt

Gårdagens Meny:
Frukost: fruktsallad 1 glas juice
Mellis: 1 banan
Lunch: potatismos lax och sallad
Mellis: 1 apelsin
Middag: 2st dinkel pannkakor med sylt

Träningen igår fick bli en ca 45 minuters långpromenad
Känner mig fortfarande krasslig, börjar bli lite snuvig nu med vill ju bara att det ska försvinna inte bli värre :/ dumt! va super duper sugen på sylt igår med så det fick bli det till pannkakorna:D men länner mig ändå duktig att jag inte ätit något i godisväg eller bull väg på en hel vecka nu, knappt sugen heller, som sagt helgen är ju alltid svårast men den kommande helgen ska jag försöka att inte äta något alls på kvällen.
Har ju hittils i veckorna klarat att inte äta efter kl 6 det känns bra, men det är fortfarande så att jag vaknar mätt urk hatar den känslan, jag vill vara hungrig!!!

Får fortsätta med promenad idag med, behöver städa ut lite med, har massor jag tänker att jag ska göra hela tiden, behöver städa iordning i lite garderober och i mina pärmar sånt som är rätt simpelt gjort men kanske en aning tidskrävande :/
Jag kanske får ta tag i det framför tvn ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar