onsdag 12 januari 2011

ananaspaj

Gah börjar dagen med att Roger bjuder på ananaspaj, det är liksom min favoritpaj such får se om jag lyckas stå emot den, eller har jag tur är den redan uppäten :P
Igår skulle jag ha lite ätar dag så det blev potatisgratäng och sånt gott, men inget godis eller chips, köpte ju en big bag åt jesper med för att han skulle sova hos oss igår men så äter han inte upp allt haha tur jag har fidde som gillar chips ;)

Gårdagens meny:
Frukost: 3 crisp med ost 1 glas juice
Mellis: 1 banan
Lunch: köttfärsjansson lite sallad
Mellis: 1 apelsin
MIddag: fläskfile, potatisgratäng och sallad
Kvällsmål: lite cheescrakers typ 7st

hoppades träning igår va så slut sen va den en hemma hos oss och värderade lägenheten och lite sånt, plockade ihop lite lådor så jag kan få lite ordning på sakerna i mitt hem med :P
men idag skulle fidde följa med ut på promenad det är bra.
Har några måsten jag ska göra med, typ lämna mina skor på omklackning som har varit pågång i nog 1,5 år nu sen ska jag köpa ett armband till min ipod så jag kan ha den när jag tränar.
Men mitt första måste är att stå emot pajen haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar