tisdag 18 januari 2011

Träning

Hade ett sånt himla skönt träningspass igår började med att cykla 20min så jag blev helt slut, körde intensiv styrka i ca 30min sen avslutade jag med trampmaskinen där körde jag ett fettförbränningsprogram på 20min och jag trodde jag skulle dö, jisses vad slut jag var efter det men så jävla skönt det är att träna och känna att det verkligen händer något i love it!!

så därför ska jag nog ta mig till gymmet idag innan jag ska simma och köra ett hårt pass till.
Tycker det är så svårt att veta vad jag ska äta när jag kommer hem innan jag ska träna, för oftast är jag inte ens hungrig och är jag det gå det över vid första tuggan jag tar, och även om jag äter bara en frukt eller två knäcke mackor så är jag sen dödsmätt hela kvällen och känner mig bara allmånt uppblåst och det är väl inte speciellt smart att inte äta något alls :/ vill komma på något bra, hjälp mig om ni har några tips :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar