torsdag 6 januari 2011

Meny dag 4

Frukost: 2 crisp med kaviar och 2 stekta ägg
Middag:Massa god salami, kött, grönsaker, lite pommes och ost

Drack: ca 1 liter vatten, 2 koppar te och 1 glas färskpressad juice.

Märker nu har det blev ganska dåligt med måltider igår, hum det blir väl så när man är ledig och vaknar sent. Troligtvis blir det lite mer äta i helgen eftersom vi ska till småland, fiddes mamma har en förmåga att göda en rätt så bra.
Tränade styrka 15min, Löpbandet 15min och trampmasik 15min.
Började känna mig krasslig ont i halsen och så igår så ville inte köra på alltför hårt på gymmet. Idag mår jag ännu sämre så allt är i sin vanliga ordning, jag blir alltid sjuk ca 1 vecka efter att jag börjat träna så typiskt!

Har fastnat i serien TrueBlood bra skit! så vill bara se mer, men jag finner liksom inte tiden, hum knakse hinner se något mer avsnitt på söndag :P

Vill även ge mig själv en * i kanten då jag inte åt ens en liten bit tårta eller kaka igår när det såg så gott ut. Idag har Ronja med sig kladdkaka till jobbet, tur jag inte är så förtjust i kladdkakor och sen har jag så ont i halsen att jag mest mår illa!
snälla dag ta slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar