lördag 22 januari 2011

The tourist

weeii såg klart säsong 3 av true blood idag trodde för att det bara var 3 säsonger men insåg snabbt efter att sista av snittet var slut att det måste finnas iallafall en till, båda lycklig och lite jóbbigt då jag blir helt beoende och bara vill se mer och samtidigt finner jag inte tiden till att titta på en serie ja ja det måste helt enkelt göras ;)
Idag har jag och älsklingen en hel dag;D vi ska åka skridskor imorn istället så idag har vi varit ute och shoppat lite, fidde fick ett par hockey handskar av mig i present och jag fick ett par super fina gummistövlar så nu kan jag ut och traska även fast det är massa vatten D: toppen visar bilde på dom sen :P så ska vi äta lite här hemma och ha mys innan vi ska åka till heron city och gå på bio :D så idag fuskar jag med maten ska nog ta lite popcorn och läsk till filmen men det är lugnt för jag lovar att sköta mig alla andra dagar :Doch träna super duktig så jag slipper hata min spegel länge till!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar