söndag 9 januari 2011

v.2

Jag hade gärna rivstarta v.2 med styrketräning idag, men har haft en ihållande hosta hela helgen, och huvudvärken som jag hade hoppats berodde på allt godis jag stoppade i mig håller i sig. Kanske att det är mitt godis begär som håller på att lämna mig och därför vill den påpeka det genom att ge mig ont i huvudet :/
Hade nog lite feber igår med, känns som att jag haft det varje dag till och från i flera veckor nu. Jag vill ju träna! men får ta mig ut på några riktigt långpromenader istället och vara extra duktig när det gäller maten.
Så får jag köra igång med träningen såfort jag känner mig bättre :D

Jag har kännt mig lite hänging och grinig den senaste veckan med även det kan säkert bero på migg godissug som inte blir besvarat, så ni i min omgivning får stå ut med mig ett litet tag till kan jag tänka mig :P Helgerna är ju som svårast, så jag blir typ dum och arg på fidde när han äter något gott för jag med vill ha.
Jag vill att han ska sluta med godis bara för att jag gör det så det inte ska vara så svårt för mig, haha men kan ju inte begära hur mycket som helst :P

Söndagens meny:
Frukost: 1 liten yoggi, 1 grisp med ost, 1 frökuse med ägg och kaviar
Mellis: Rsterna av naturgodiset
Middag: Lax, potatismos och sallad

Märker att jag vissa dagar slarvar med måltiderna, speciellt på helgerna kommer det bli så eftersom man sover lite länge så hinner man inte med att äta så många gånger haha :P men får helt enkelt föröska bli bättre på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar