onsdag 19 januari 2011

Kärlek



Igår hade jag och älsklingen varit tillsammans i 2år, helt underbart visst har vi haft våra upps and downs men jag är glad att vi tog oss ur dom för nu är jag lyckligare än någonsin och jag är helt övertygad om att vi har många fina år kvar tillsammans :D
Jag längtar lite till att få se vad framtiden har att erbjuda, Förra året på våran årsdag va vi på en super mysig kryssning i karibien, men iår kör vi en heldag på Lördag tillsammans, åka skridskor och ta med oss lite fika :D sen blir det nog middag och bio på kvällen :D jag längtar!

Under våra år tillsammans har vi hunnit med mycket, vi har bland annat flyttat 4 gånger haha, varit på kryssning i karibien, varit en vecka i bulgarien med clara och miche, varit 2 veckor i Florida med mamma mia och pappa Bosse, spenderat några fantastiska dagar på gotland med Heidi och Nilkas. Vi har köpt en lägenhet som vi troligtvis kommer bo ett bra tag i tills grannarna tröttnar ;)

Vi har nu även köpt en bil, sen har vi haft 2år fyllda med mysiga promenader, fest kvällar och roadtrips runt om i sverige, Pink och Greenday konserter ja vad mer kan jag säga än att det har varit fantastiskt.

Jag älskar dig Fredrik

1 kommentar: