onsdag 19 januari 2011

ONEPIECE!

Jag vill ha en ONEPIECE som ser sjukt sköna ut och jag älskar att springa runt och se skön ut :P men hum jag vill ha den emd stjärnor den är väl inte bara för killar? Eller hum en med lite älgar på är väl inte helt fel heller, dock kanske dom är lite dyra för så ofta lär jag ju inte använda den :/ such får ju lön imorn men Januari månad suger mina pengar kommer ta slut direkt kan jag avslöja..
Dessutom kom jag på att om man ska bli kvitt sitt nedrans godis begär ska man tydligen inte äta frukt heller :/ hur tycker dom att det ska gå till jag älskar frukt, och vad skulle jag annars äta som mellanmål? dumt! men kanske är värt ett försök får ha med mig tomat istället för det är då jäklar ingen frukt!



1 kommentar:

  1. nötter, mandla, bär o ägg till mellis ;) och en smooie ibland (dock baa bär utan sockwr9 puss

    SvaraRadera