torsdag 20 januari 2011

TacoTime

Ikväll blir det tacos mys kväll med Heidi och Niklas, men först ska vi träna idag blir det styrka, sen ska jag nog ta mig till centrum och byta lite saker jag köpte sen måste jag köpa present till Jesper med.

Måste även börja kolla efter dop present till mig älskade bebis som jag ska bli gudmor till :D Men det är så svårt vad köper man? jag vill ju att det ska vara något speciellt och något som han kommer ha använding för på äldre dar kanske, weeii är han inte mysigast i hela världen? såå söt lilla Hugo saknar honom men nästa helg får jag träffa honom igen.
Idag blir det även smörgåstårta på jobbet sen får jag ta tag i denna vikt nedgång måste ju gå ner 2kg nästa vecka för att nå mitt mål haha får se hur det går med det va :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar