torsdag 6 januari 2011

Meny dag 3


Frukost: 2st krisp med gurka och kalkon
Lunch:Smörgåstårta
Middag:Kycklingsallad
Kvällsmål:apelsin och äpple skivor
Drack: ca 2 liter vatten och ett glas färskpressad juice.

blev bara en liten promenad igår med hann inte med så mycket annat men kände att min kropp behövde vila lite, lär nog hinna med några promenader i helgen med.
Jag slarvade med mellanmålen igår pga den smörgåstårtan jag åt. Kunde inte låta bli att väga mig idag så jag gjorde det hade gått ner 1,1kg sen i måndags så bara kör hårt resten av helgen med.
Idag fyller mig lilla kusin daniel 14år så ska dit på lite kalas kl 5, men berättade för min moster att jag inte äter bullar och sånt så det skulle bli något kött till middag istället och det lät ju bra :D
Ska snart kolla om pumpan är vaken med så vi kan gå till gymmet men antar att hon sover hon är en lite sömn tuta :P Blev inga skridskor idag för oss två för Heidi har inga skridskor så det måste vi minnsan fixa!
Har massa paj kvar med undra om man kan frysa in den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar