onsdag 5 januari 2011

come back, go away

Idag ska vi hitta på något med Heidi och Niklas, tror vi pratade om bio men bowling känns mer aktivit så vi får se :P

Kommer tyvärr synda idag och äta vitt bröd för Tina har gjort 2st stora smörgåstårtor som vi ska äta till lunch, har aldrig innan tyckt om smörgåstårta men åt en förra året som var god :P så får smaka och nästan hoppas på att det är äckligt så jag inte vill ha så mycket.

Dom såg väldigt goda ut iallafall.

Igår låg det även 2st påsar med lussebullar i här på jobbet och alla som känner mig vet hur mycket jag älskar Lussebullar, men jag åt minnans igen duktigt!
Hann inte upp till centrum igår för vi fick sitta i kö påvägen hem such!
Skulle tränat med Heidi men jag tyckte vi hade sagt kl 7 och hon trodde vi skulle ses kl 5 :/ dumt, så jag fick träna själv, pumpan sa att hon hade gjort linssoppa till mig, hon är för gullig!
Hennes Linssoppa är faktiskt toppen och den går super bra att frysa in och ha till matlåda, ska lägga in receptet till er sen.
Jobba Jobba, sen är man ledig imorn iallafall det är ju toppen! träna och sova länge ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar