söndag 2 januari 2011

cp telefon!

Trodde jag skulle få vakna glad idag, när fidde kommer in med min telefon till sängen och ber mig skriva in pin koden det betyder ju alltså att telefonen faktikst startade, men such efter några vakna timmar insåg jag att den funkar men stänger av sig själv hela tiden så får åka in med den till elgiganten såfort jag fått tag på min telefon som är hemma hos syster :P

Idag har vi shoppat lite med Heidi Niklas Clara och Miche jag köpte massa julpynt halva priset så nu har jag till nästa år det är ju toppen, åt god mat hos Heidi och niklas topppen gott va det, så imorn har vi bestämt att vi börjar alltid lättare att börja på måndag så har packat träningsväskan den står klar innanför dörren ska åka direkt efter jobbet så kanske jag hinner innan alla kommer dit vid kl 6 such måndag efter nyår jag som sa till mig själv att jag skulle undvika gymmet just denna dag haha! men det får inte bli så..'

ställt fram bovetegröt och kastrull till frukost, med frystabär mango,hallon och blåbär..
men ger en mer ingående matlista på vad morgondagen hade att erbjuda :P

nu blir det film mys med Clara och Miche som åker hem imorn :/ tråkigt. jag gillar att ha dom här D:
lägger in en bättre bild på nya hårfärgen sen. men har lagt in en på nyårs inlägget, vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar