onsdag 26 januari 2011

Try to fight it, try to deny it

Meny Onsdag v4 :
Frukost: fil, flingor och russin ( Har blivit lite av min favorit frukost måste nog variera mig mera)
Mellis: 1 banan, 1 kanelbulle
Lunch: Linssoppa
Mellis: 1 äpple
MIddag: 2 hällebröd knäcke med smör och kaviar
Kvällsmål: hade ett starkt behov av att små äta igår kväll, jag smakade på typ allt Mandlar, russin och grisini.
Drack: 1 stor kopp te, 2 liter vatten

Träning: Simmade 30längder, det var super skönt hade så ont i hela kroppen igår efter tisdags passet så det var as skönt att slappna av och simma lite.'

Sen va vi ute på en sväng och handlade bla present till lille Jesper som fyller år i helgen. Fick en otrevlig överasskning i brevlådan när jag kom hem med, hade fått ett inkasso brev av gymmet, blir tokig. satt i telefon och försökte få tag på intrum justitia i 30min igår men orka sitta i kö längre?? får ringa idag igen, för orka åka på det när det är min banks fel att mitt autogiro inte fungerade nej :/ irriterad!

Ska bli nice att åka hem till pappsen och syster i helgen, även fast jag aldrig sover riktigt bra där, och är mest trött när jag kommer hem, så är det mysigt att komma ut på landet lite.
Tror inte jag kommer lyckas med mitt första delmål på 4kg det känns långt borta, speciellt när jag små äter dumduM! men hade gått ner 2,2kg än så länge så alltid en början, jag fortsätter att kämpa på tappert resten av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar