onsdag 12 januari 2011

slarvpelle

Dagen igår mat mässigt blev lite slarvig
Frukost:fruktsallad
Mellis:1 päron
Lunch: halloumiost sallad
Och efter det åt jag typ 6 cheescrakers och drack några glas juice.

Mådde inge bra igår och var verkligen inte hungrig, så när jag kom hem tog jag ett varmt bad, sen kröp jag ner i sängen och kollade på 4st TrueBlood avsnitt irad så nu har jag sett klart på 2 säsongen, så nu måste jag ju börja med 3 säsongen för avsnitten slutar ju alltid så att man bara vill se mer. Har aldrig innan tyckt att Alexander Skarsgård är speciellt snygg men han blir ju bara mumsigare för varje avsnitt MUMMA!


Så det blev ingen promenad, men hoppas på att jag mår bättre i slutet av dagen idag så jag kan ut och traska sen får jag nog ta tag i alla min måsten i helgen istället :D
Klacka om skor, fixa med pärmarna, slänga ut lite saker på blocket, och sen måste jag inom snar framtid köpa hem lite lådor till förrådet så man kan få lite ordning där med. Men det blir nog till sommaren haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar