måndag 24 januari 2011

träningschema v 4

Min nya fina gummistövel som jag fick av min älskling toppen, lite fodrad är den med så man inte ska frysa :D
Dom kommer nog användas flitigt nästa vecka då vi ska passa nikki och Ludde, så kommer bo hemma hos mamma några dagar och hemma hos oss i några dagar, men att passa hunden innebär iallafall 2 långpromenader en på morgonen och en när man kommer hem på eftermiddagen, sen 2 st lite kortare mitt på dagen och innan säng dags :D så jag lär nog få min motion iallafall.

Nytt träningsschema för denna vecka:
Måndag: styrka + kondition ca 1 timmes träning
Tisdag:Kondition 1 timme
Onsdag: simma
Torsdag: Styrka + kondition
Fredag : vilodag
Lördag: promenad kanske prova syster crosstrainer
Söndag: samma som lördag

ska hem til pappsen och syster yster i helgen så då kanske jag får sno hennes crosstrainer lite och köra iallafall en halvtimme om jag inte dör, min kondition är sämst!
hade ett bra träningspass igår, körde 15min tramp, 20min cykel och 15 min crosstrainer.
Torsdagen kanske blir lite ändrad beroende på vilken bil vi ska åka till katrineholm.
Nu måste jag jobba

2 kommentarer:

  1. Om jag vore du så skulle jag enbart köra crosstrainer och löpband de dagar du kör kondition. Cykel ger i stort sett ingenting, förutsatt att du inte går på Spinningpass. Du kommer otroligt mycket snabbare att se resultat på löpband och crosstrainer! :) Hoppas du inte tar illa upp av tips! Puss Sara :)

    SvaraRadera
  2. Nej tvärtom tips är varmt välkommnade :D ska tänka på det i forsättningen, sen tror jag mest jag cyklade för att alla andra maskiner var upptagna ibland är det så sjukt mycket folk på gymmet:/ Men fortsätt komma med tips det behövs garanterat :D puss

    SvaraRadera