tisdag 18 januari 2011

......

such känner mig lite seg och hänging idag, det är nog mitt godissug som hänger sig kvar och gör mig tråkig värdelöst! men idag ska jag köra hårdträning ska krypa därifrån, känner att min kropp behöver det :D

måste ta mig ut och köpa en present till syster ysters pojkvän med som fyller år snart, sen insåg jag att jag hade lämnat in mina skor för omklackning i fredags kanske är dags att hämta ut dom snart. . Tur vi får lön på torsdag för känner mig super fattig, eller inte helt för hade ju faktiskt fått pengarna igår som ska gå till vår nya bil så har ganska mycket pengar på kontot för tillfället men icke röra! I Februari ska vi få bilen långt kvar!
gah jag vill att tiden ska gå fort, men samtidigt vill jag ju inte det för då skulle jag ju missa så mycket, men vill att tiden ska gå fort till jag har gått ner i vikt.

Har tagit tag i ganska mycket nu på sista tiden det känns bra men borde nog ta tag i att dansa ut julen med har typ halvt packat ner allt men inte orkat gå ner med det till förrådet kanske kan ta tag i det ikväll för det tar ju inte alltför långtid yess vi får se hur det blir med det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar