lördag 1 januari 2011

Nyårsafton

Då va nyår över. Ett helt nytt år ligger framför oss är lite nyfiken på vad detta år kommer ha att erbjuda:)
Kvällen igår va verkligen perfekt massa trevliga människor några nya ansikten och så självklart va guldkornen i mitt liv här med:)
Att ha vänner som Clara och Heidi gör verkligen livet värt att leva. Maten igår va med helt fantastisk Niklas va bäst! Tur det finns typ 2kg potatisgratäng kvar, men idag blir det bakis mat med gänget nice det :) gick och la mig typ halv 5 igår men kan inte sova som vanligt så jag och älsklingen tog en promenad tur han är morgon pigg han med så jag slipper vara vaken ensam, måste ta tag i att städa snart med ser ut som fan här, hittade även min telefon i en hög med cider den levde inte nyss så får nog göra rent den lite och hoppas på det bästa.
Nu ska jag sno en puss god fortsättning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar