onsdag 5 januari 2011

Clara




Clara är min bästa vän hon är toppen på alla sätt och vis, hon är söt, snäll, väldigt omtänksam lyssnar är hon toppen på därför passar vi så bra ihop för jag älskar att prata om mig själv.
vi har kännt varandra sen vi gick i 6an och sen dess har vi hållit ihop, vi gick inte samma skola på högstadiet men på gymnasiet gjorde vi det fast dock inte samma klass.


jag flyttade till stockholm och hon bodde kvar i katrineholm.
Sen flyttade hon till Skövde för att plugga, och är klar nu till sommaren.
Jag har såklart alltid haft förhoppningen om att hon ska ta sitt förnuft till fånga och flytta till stockholm så vi kan ses varje dag!


Även hon och hennes kille Miche har trott att dom kommer hamna i stockholm just för att det finns störst chans att få ett jobb här.
Men igår fick Miche ett jobb erbjudande i GÖTEBORG!. Jag älskar Göteborg och är toppen glad för Miches skull för det är en toppen möjlighet för honom.
Men jag gillar inte att Clara ska flytta ännu längre ifrån mig det är dumt!

jag får helt enkelt leva kvar i alla förhoppningar om att Clara tidsnog kommer flytta till Stockholm så vi kan leva lyckliga i alla våra dagar :D

2 kommentarer:

  1. Nehe Jennie tycker du om att prata om dej själv, det har nog ingen märkt =) haha
    Du är för go du! Och bra kämpat än så länge, jag håller kollen på dej!
    Puss <3

    SvaraRadera
  2. HAHA Nej okej Elin jag kanske överdrev lite, egentligen gillar jag inte att prata om mig själv, men jag gör det bara för att alla gillar att höra om mig ;) weeii! tack förengångsskull ska jag fan lyckas med beach 2011 ;) puss<3

    SvaraRadera