fredag 28 januari 2011

ingen pinne i brasan

Meny Torsdag v4
Frukost: fil, flingor och russin
Mellis: 1 ägg
Lunch: pyttipanna med ägg och halloumi ost
Mellis: 1 morot, en näve mandlar
Middag: karins lasange

Träning: 15min tramp, styrka, 30min löpband men orkade knappt springa alls mycket lite mer än 10min sen hade jag super ont i magen.
Men ska försöka mig på några spring rundor med vovven i nästkommande vecka. kanske en morgon spring runda om det inte är jätte kallt förståss för då blir det prommis istället.

Jag och älsklingen va lite lata igår så vi passade på att köpa med oss lite karinslasange och fidde köpte 2st små pizzor så vi slapp laga mat när vi kom hem, vi va iväg och köpte en hum spiskamin kanske det heter :D
En sån här iallafall som vi ska ha i vardagsrummet, super mysigt! Nice att det finns ett alternativ eldstad till oss som bor i lägenhet, ska väl försöka få upp den på väggen med, om vi hade bestämt vart vi ska ha den.

1 kommentar:

  1. Åhh sån ska vi också ha!! Dock har vi nog liite för fullt i den här lägenheten. Men de är superfina! :)

    Ses på torsdag! :)

    Kram sara

    SvaraRadera