måndag 31 januari 2011

Mina ben dör!

Igår kändes det som att det var en lång dag, Det var mycket nytt för Nikki så hon sprang mest runt, promenaden på morgonen var man en zombie, och kvällen var man helt slut, dog nog i soffan runt halv 9 tiden, åt grillad kyckling och baguette mumma!
Idag värker typ mina ben haha dom är inte vana vid att prommenera såhär mycket, eller jag går ju ca 1mil på jobbet varje dag, men tror jag haft på mig fel skor när jag gått i den stumma snön med :/
Idag händer nog inte mycket annat än att jag tänker dö i soffan igen haha, promenad och sen dö!

Ska kolla på bygglov ikväll med för lilla Elin kanske är med har vi tur ser man en glimt av henne.
jag längtar till helgen, blir nog en mysig helt på landet sova och äta pizza har jag bestämt att vi ska göra :D

Jag och Clara pratade lite löst om att åka till London en tripp kanske några tjejer snacka skit och shoppa får se om några är sugna på att hänga med, ska nog börja kolla upp lite vad det kostar med. Jobba lite nu så jag kan gå ut och gå med Nikki snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar