söndag 30 januari 2011

en helg på landet

Helgen har varit toppen mysig, har varit massor med syster och Hugo som börjar bli så stor och söt :p Träningen har ju inte vilat då vi har mockat lördag söndag har hört att det tydligen är super bra träning, sen blev det en långpromenad på söndagen med hundarna och några andra lite kortare promenader, provade även maddes crosstrainer igår, orkade ca 15min sen va jag helt slut så den va bra den :P
Tog massvis med bilder i helgen men eftersom vi bor hemma hos mamma till onsdag så får ni vänta lite på bilderna. Vi bowlade oxå och jag vann, haha det betyder alltså att dom andra va jätttte dåliga och jag bara hade en jäkla massa tur ;P

Har även klarat en månad utan godis, och va så dunder sugen i helgen så tyckte det var dumt att plåga kroppen man ska ju trots allt njuta av livet, så nu börjar jag med en ätar dag i veckan, en dag då jag får äta allt jag saknar resten av veckan, godis bullar och annat mumma!
Bloggen kommer nog även bli lidandes nu när jag är hundvakt en liten skiss på hur mina dagar kommer se ut:
  • Vakna 05:25 gå ut med hunden tillbaka 06:10 äta frukost åka till jobbet
  • 09:30 rast gå på 15min promenad med vovven
  • 11:15 lunch och sen 30min promenad
  • 16:30 åka hem från jobbet
  • 17:15 långpromenad med Nikki
  • 18:00 äta kolla på tv
  • 20:00-20:30 gå en kort promenad innan vi ska sova..

Så kommer min vecka se ut på ett ungefär framöver kul va haha! sen kommer sara på torsdag och hälsar på skoj!Nu blir det jobba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar