lördag 15 januari 2011

Lördagsmys

Började dagen med att städa lite i hemmet har varit en lång vecka känns det som. Efter det blev det 1timmes träning med älsklingen och Heidi, sen mötte jag Heidi i centrum och shoppade lite fick med mig lite fint hem så visar sen ;) nu sitter vi mätta och glada i soffan blev hemmagjord pizza idag dinkelmjöl och massor med grönsaker riktigt super gott var det. Kollade nyss på est pray love, Julia Roberts nya film helt ok. Igår hade jag och Nina lite tjejmys ansiktsmask manikyr, vi hyrde två filmer med en kollade vi inte ens klart på och den andra va allmänt konstig men hade iallafall en toppen kväll, börjar upskatta att vara helt nykter på helgerna med ;) nu får jag återgå till mitt toppen sällskap :) god kväll mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar