torsdag 13 januari 2011

suger junkie

Ni kanske är medvetna om att jag kråmat mig över att jag är sjuk dom senaste dagarna, men jag har nu kommit fram till att det förmodligen är mitt jäkla godis begär som håller på att lämna min kropp, likt en drogberoende människa får jag svettningar, blir snurrig och har lite svårt att se till och från, det bevisar väl bara vad det är för socker beroende jag håller på att lämna ;)

så nu trotsar jag mitt beroende och ignorerar att det försöker få mig att tro att jag är sjuk, så idag ska jag träna så det så!
Skönt med helg med, blir nog lite tjej mys och sen är heidi ledig det är ju toppen!
Ska heller aldrig göra missataget igen att köpa hem sånna cheescrakers för jag småäter!!!
ingen mat efter kl 6! måste bli stenhård heja heja!

Gårdagens meny:
Frukost: 2st crisp med kalkon och tomat
Lunch:korv med mos och sallad
Middag: fil med flingor och frukt
Kvällsmål: cheescrakers

Gick en långpromenad med älsklingen igår med mys mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar